onsdag 19. november 2014

Intro: Fotoblogg

Jeg har bestemt meg for å lage en fotoblogg! Jeg synes det er kjempegøy å løpe rundt med kamera, enten det er en Samsung S4 eller en Nikon D3100. Derfor tenkte jeg det var på tide å vise verden hva jeg knipser.

Jeg prøver å ikke redigere bildene, jeg vil nemlig at motivet skal være bra nok i seg selv. Hvis jeg redigerer noe, sier jeg i fra. Jeg vil jo ikke lure dere heller!

Her er noen av bildene mine, flere kommer etter hvert!

//////

I've decided to make a photo blog! I really enjoy running around with a camera, whether it's a Samsung S4 or a Nikon D3100. Because of that, I thought it a good time to show the world what I'm shooting.

I try not to edit my photos, because I'd want the motif to be good enough by it self. If I should edit something, I will tell you so. Wouldn't want to fool you!

Here is some of my pictures, more will come later.

//////

Logtun Kirke, Frosta

Frosta

Frosta

Ronja, my beloved cat

Tautra, Frosta

Åmot, Modum



2 kommentarer:

  1. Så artig Marita:)Nydelige bilda du tar, gler mæ te å sjå meir♥♥Klæm

    SvarSlett
  2. Takk! :D Det kommer flere!

    Klem <3

    SvarSlett